Friday, January 14, 2011

End of the World Revisited

Het is..tam-tam-taaam...artwork voor mijn eventuele eindexamenproject. Ik had al eerder een dergelijk iets gemaakt, maar heb het nu opnieuw gedaan met mijn nieuw opgedane kennis. En het is dit maal in Photoshop gemaakt. Ik ben alleen zelf niet zo tevreden over de 'glijbaan-rivier' als in: het kolkende water kan beter getekend worden...


het is een vuurtoren aan de rand van de wereld, met een tolpoortje voor de glijbaan die je naar de andere kant van de wereld brengt? of weet ik veel waarheen...lekker zelf fantaseren...

en hieronder nog wat versies met andere luchtkleur. Wel interessant hoe snel de sfeer kan veranderen daardoor.








ze verschillen iets van de eindversie, want die had ik later nog even aangepast.

3 comments:

Junaid said...

Jouw 'progress' snelheid is echt absurd hoog! YEAH! MEER! DERPEE DER!

Tom Mourik said...

oh hi junaid, dank je wel! :P

T√ľnde said...

Wow inderdaad! Supervet!