Monday, November 8, 2010

Lichtstudie & krokodil

Rare combinatie, maar ik dacht ik gooi het lekker in 1 bericht.


Dit is onderdeel van mijn stage bij Wouter Tulp. Ik wilde eens een compleet andere lichtstudie maken dan steeds maar dat establishing shot van het kerkje op de berg.
Hij klopt niet helemaal mijns inziens, maar ben er toch wel redelijk blij mee.
Naast dit heb ik allemaal gefaalde perspectiefoefeningen die ik dus NIET ga posten haha :P

Oh en hier is krokodil; mijn opa kwam hem tegen toen hij schipbreuk leed op de mississippi. Hij zat een beetje te chillen op z'n schommelstoel, pijpje te roken, boekje te lezen; kortom te genieten van zijn pensioen...


inkt op papier...


en de digitaal ingekleurde versie.. (met lelijke gradient achtergrond xD)

Oh en bij Urrebuk mag ik nu ook een illustratie/animatie opdracht doen :D (deadline is dinsdag 16 nov en het duurt 2 minuten, dus dat wordt ff flink doorbikkelen!). Gelukkig doen we het met z'n drieen (Thijs, Sander en ik).

No comments: