Sunday, October 10, 2010

2e jaars film!!!!

Het wonder is geschied! ik heb eindelijk mijn vrije film (wederom) geupload op youtube! Ik had vorige week een niet-HD versie erop gezet, maar zag toen pas dat de kleuren helemaal verkracht waren en heb hem er toen afgehaald.
Toen ik de shots ging uitrenderen in HD kon ik het niet laten om bij een aantal shots toch nog schaduw te doen. Na echt enorm veel gedoe en geknutsel heb ik het weer in elkaar weten te zetten (ik had het in premiere gemonteerd, maar dat stond niet meer op mijn PC, dus deed ik het in After Effects. Toen het niet in 1 avond lukte en ik de dag erna naar mijn ouders ging wilde ik het daar afmaken, maar daar moest ik eerst nog After Effects downloaden en installeren. Uiteindelijk zat ik helemaal dood voor die pc het uit te renderen en toen bleek dat er een paar shots doorzichtig waren xD Daarnaast faalde het renderen tot 5x toe door gebrek aan geheugen etc. Hoe dan ook, het is gelukt!).

Zie alhier het resultaat:



Als je dubbelklikt op het filmpje dan kun je hem groter (IN HD!!!) zien via youtube

En hier zijn nog wat modelsheets en schetsen:










Oh en mocht je benieuwd zijn naar wat mijn klasgenoten zoal gemaakt hebben, dan zijn hier een paar leuke links:

"Composition in Time" door Ben Vinkenburg
"I just missed it" door Peter Puntman
"The Curse of the forbidden black hat..of the south" door Thijs Viegers
"Gelato" door Hilde Buiter
"Skipping Dinner" door Dennis de Bruin
"Amy" door Karlijn Scholten

2 comments:

Thijs said...

Lekker lekker.. jammer van de HD maar boeiend..
tanx voor de link XD

Maarten said...

Hahahaha heel cool dude.. Nice ook dat likken op het eind. Dat deed het hem nog net ff :P
Was het autobiografisch ook toevallig? Dat jochie leek wel wat op je, aan het eind natuurlijk ;)
Gr Maarten