Friday, September 24, 2010

Karikaturen

Ik bedacht me dat ik al een hele tijd een aardige zwik karikaturen in mijn dummy had staan die ik niet geupload heb. Dus bij deze het inhaalwerk (in omgekeerd chronologische volgorde).
Ze zijn onderdeel van een ISA (=Individuele Studie Activiteit) project, voor studiepunten dus. Dit doe ik samen met Ben Vinkenburg. Later in mijn stage bij Wouter Tulp zal ik ook een les besteden aan karikaturen. Maar daar later dus meer over!


Jack Nicholson (HB potlood)


(Houtskoolpotlood)


(Houtskoolpotlood)
Deze was echt heel moeilijk, hij is ook mislukt naar mijn mening. Misschien lukt het wel als ik mijn karikatuurskills verder ontwikkeld heb. Het probleem is dat hij niet echt een heel erg uitgesproken hoofd heeft.


(Houtskoolpotlood)


schetsen/tests voor Abraham Lincoln


(houtskoolpotlood)


(Houtskoolpotlood)
Dit is de oude, uitgezakte, vet&vercrackte versie van steven seagal.

No comments: