Tuesday, August 3, 2010

Meer foto's

Sinds het alweer een tijdje geleden is dat ik wat gepost heb en sinds Photoshop ein-de-lijk werkt op mijn pc (Na 2 jaar lang steeds weer nieuwe versies proberen etc), is alhier een reeks nieuwe foto's om dit heugelijke feit te vieren!


Zonsopkomst Eemnes


Bospad bij Lage Vuursche


Eemnes


Zonsopgang Eemnes


Zonsopgang Eemnes


's Graveland


's Graveland


's Graveland


Zonsopkomst Eemnes


Zonsopkomst Eemnes


Waterval in de 'bush', Burger's Zoo (Arnhem)

4 comments:

Kabo said...

echt je staat veel te vroeg op -_-"
mooie foto's!

Thijs said...

Tip! maak foto's van zonsondergang, ziet
er precies hetzelfde uit alleen hoef je
niet zo pauper vroeg je nest uit! XD

Tom Mourik said...

Ja of in de winter doen...

Maar ik was na m'n werk zaterdags om 20.00 in slaap gevallen ofzo en toen werd ik 2 uur 's nachts wakker en kon k de rest van de nacht niet meer slapen :P dus ik was toch al klaarwakker en zat me te vervelen...zodoende

Robert de Groot said...

je hebt talent Tommie boy!!! mooie foto's en mooie composities!