Saturday, June 26, 2010

Herkansing!

Na 2 weken professioneel niks doen en heel veel slapen/hangen op de bank en af en toe feesten kwam ik aan bij vrijdag 25 juni. De laatste dag van de herkansingsweek. ik hoefde niet veel te herkansen, maar ik had er gewoon totaal geen zin in en daarom heb ik alles zo ver mogelijk uitgesteld. Voor TVPaint moest ik de herkansingsopdracht van een vorige herkansing herkansen; oftewel ik had vorige keer wel de opdrachten die ik moest herkansen voldoende, maar de extra opdracht niet, namelijk: een dansende robot. Maargoed, genoeg gepraat, hier is Robert de superhippe dansende disco-bot uit de toekomst...

video
lol lol lol lol LOL!

En nu in augustus nog een portfolio flashwebsite afmaken en 2 ISApunten halen en dan stage! Bij studio Urrebuk in Rotterdam samen met klasgenoten en vrienden: Thijs en Robin.
Maar eerstkomende 2 weken: schaduw voor mijn vrije film maken en hier en daar feesten, zonnen en andere vormen van chillheid beoefenen.

No comments: