Monday, April 19, 2010

Studieontwijkend gedrag deel 2

Ik haat maandagen; het zijn de dagen waarop ik me nooit kan motiveren om aan het werk te gaan. Dit is al de 2e maandag op rij dat ik dus amper tot vrijwel niets gedaan heb aan mijn vrij film. Aan het eind van zo'n dag kom je erachter dat je A)niet gedaan hebt wat je zou willen doen als je bewust een dag vrij neemt en B)geen ene ruk opgeschoten bent met school. Erg frustrerend.

Mocht je je afvragen wat ik dan wel doe op maandag; studieontwijkend gedrag zoals gitaar spelen, internetten, mijn vrienden vervelen met doelloze spam en filmpjes, klasgenoten lastigvallen, slapen, hangen en natuurlijk de nodige karikatuurtjes maken:


Steve Lukather, de gitarist van de 80's band Toto


Frank Zappa, een vooruitstrevende rocklegende en componist



Timothy Spall, speelt o.a. Wormstaart in Harry Potter films en duikt tegenwoordig steeds vaker op in allerlei films.

Adios

2 comments:

Anonymous said...

mooi werk!

Anonymous said...

mooi net zo als kaka