Tuesday, April 27, 2010

Screenshots

Om de kijkertjes warm te maken voor mijn komende vrije film "Popcorn" zijn hier een aantal screenshots:









(Klik op de afbeeldingen om ze te vergroten)

Ik loop steeds verder achter op mijn eerste planning, inmiddels al zo'n 2 weken. Dus 't wordt nog even flink hard bikkelen komende 4 weken. Op 24 mei hoop ik in ieder geval alle animatie volledig overgetrokken en ingekleurd af te hebben. Als het meezit heb ik dan ook de schaduwen in alle shots af.

Maargoed, heb nu ongeveer 50 seconden van de 2:16 af (zonder schaduw grotendeels).

Als toegift nog een nieuwe achtergrond:

2 comments:

Ben V said...

ach joh, nog 4 hele weken, hoeveel werk is dat nou zo'n tekenfilmpje maken...

ziet er erg goed uit allemaal, de schaduwen werken ganz toll!

Stein said...

kneiter toffe style. kan niet wachten om het allemaal af te zien