Thursday, February 4, 2010

Wacom en nieuw concept voor vrije film!


ik heb vandaag...TAM TAM TAAAAAAAAAAAAAAAAAM....een wacom intuos4 gekocht (A5 formaat)! Hij tekent heel erg lekker, en dit is voor het eerst dat ik bij een tablet zoiets heb van: ja, hier kan ik wel lekker mee tekenen. Die rotdingen op school (graphire)zijn namelijk nogal crap en vooral glad waardoor er nooit iets moois uit mijn digitale pen kwam.

Anyway, k heb m gekocht in verband met de productie van mijn 2e vrije film komende 4 maanden (wordt weer lekker stressen, sterker nog, ik stress m nu al de pan uit!). En over mijn vrije film gesproken: ik heb zojuist een simpel, nieuw concept bedacht! Ik zat in de bios bij Princess and the Frog en kreeg een ingeving! Het gaat over een nerd die sterk wil zijn zodat hij ook mooie vrouwen kan krijgen...maar hoe gaat hij dit voor elkaar krijgen? Voor het antwoord moet je nog even 4 maandjes wachten!

Hieronder nog de 2 eerste schetsen die ik gemaakt heb met mijn nieuwe wacom:

Dit was het hoofdpersonage van mijn oude concept voor m'n vrije film (boven)

en zomaar iemand met een grote neus in nette kleren...

dat was het weer jongens en meisjes en anderssoortigen, maar stay tuned! Want komend blok moet ik de pre-productie van mijn film af hebben, dus een hoop artwork, characterschetsen, storyboards en achtergronden komen er aan!

No comments: