Tuesday, February 9, 2010

Hulde! Concept goedgekeurd!

Het kon nog alle kanten op met mijn concept. Ik heb hem eerst helemaal moeten 'strippen' (oeh me Like it) en toen helemaal opnieuw op moeten bouwen. Puur systematisch naar de kern van je verhaal gaan en dan 1000 verschillende mogelijkheden onderzoeken, steeds weer aanpassen, ideeen de prullebak in gooien en dan kom je tot een waterdicht concept. Erg leerzaam proces moet ik zeggen!

Anyhoo, ik ben nu dus klaar om te storyboarden....mijn favoriete bezigheid (NOT!)woehoe. Komende week of 2 hopelijk een storyboard en meer Artwork dus. Tot die tijd zijn hier alvast wat schetsjes/ideeen op digitaal papier:


Dit is een wat oudere schets (week geleden) waarbij het verhaal zich nog bij de
hoofdpersoon thuis afspeelde. Nu speelt het zich allemaal in het zwembad af.




Tot snel!

1 comment:

Tiso said...

Lekker lekker! maar man ik vind
dat typische zwembad geluid echt
een marteling om naar te luisteren XD

Zet me er wel overheen haha