Thursday, October 22, 2009

Vrije Animatie jaar 1!!!

Ik bedacht me ineens dat ik al een veels te lange tijd niets meer gepost had op mijn blog, dus allereerst maar eens mijn vrije film van jaar 1 aan de HKU laten zien...bijna 4 maanden nadat ik hem af had, maargoed. Komt 'ie dan:



Dagen en nachten hard werk, koffie, red bull, maar het was het wel waard!
De intermission (met de zon en de maan) past er welliswaar totaal niet bij, maar ik vond het gewoon leuk om erin te stoppen. Het is eigenlijk een stukje frustratie wat ik altijd kwijt moet bij een film, omdat t gewoon zoveel werk is ben je t op een gegeven moment wel zat, en dan heb ik altijd de neiging zulk soort dingen erin te stoppen haha.

maargoed, ik zou zeggen: kom maar op met die 2e jaars vrije film! oh yeah!

1 comment:

Jeroen Koffeman said...

haha die intermission is juist leuk man.